sayang gilak sama kau....

Assalamualaikum...

HmmMMMMm... dah lama rasanya xmenghapdate blog kesayangan beta nie... Dah bermusim- musim rasanya.... Emmm...

Apa yang nak diceritakan pn aku xtau... 'toink2'

sekarang dah masuk semester yang ketiga aku ada kat UUM ( universiti utara malaysia). Dah macam2 perkara aku lalui... Mcm2 benda aku rasa.. sakit, suka, gembira, sedih, pedih, masam manis semua ada.. Semua yang dilalui xdapat diungkap dengan kata2..

Tapi apa yang berlaku tetap dah berlaku... yang baik kita buat sebagai contoh and yang kurang baik 2 dijadikan sebagai pengajaran... setiap yang berlaku sebenarnya mematangkan pemikiran kita. HmmmM.. Panjang lagi perjalanan aku kat sini... macam2 perkara lagi yang boleh berlaku.. terima je dengan hati terbuka...

Kalau nak semua perfect jaa pun xblh laa jugak... bukan kehidupan laaa namanya 2.. 

lupakan yang lepas.. buka lembaran baru.. buka semester baru... cari kekasih baru...  hahahahahhaahah

' I LOVE YOU UUM'

No comments:

Post a Comment