!! mAAfKAN sAYa !!!



Assalamualaikum....


                     Bukan senang untuk memuskan hati orang apatah lagi hati insan bernama 'manusia'. Manusia dilahirkan punya perasaan begitu jualah aku..
Aku juga mempunyai perasaan, aku juga punya hati.. Mengapa perlu memaksa jika kita sedar percintaan itu tidak boleh memaksa dan dipaksa.


               Mengapa kau memaksa aku menerima kau sedangkan kau tahu aku tidak mudah jatuh cinta. Bukan niat aku menolak cinta. Tapi aku berharap agar kau faham keadaan aku. Aku tidak mudah sewenang-wenang menerima orang yang aku tidak  cinta. Aku tidak mahu cinta atas simpati. Itu cinta palsu!!.


               Aku tau kau marahkan aku.. tapi aku dah xberupaya, maafkan aku. Kau memang lelaki yang baik. tapi perasaan ini tidak boleh menipu. Aku lebih senang kalau kita cuma berkawan. Bukan mudah menanam perasaan cinta kepada sesorang.


         Janganlah kau berdendam dengan aku atas benda yang sudah terjadi. Sahabat tetap Sahabat. 


        Sekali lagi aku nak memohon maaf.. Biar laa benda ni mengalir dengan izin Allah. Jika benar kau jodohku, kau tetap jodohku. jika kau bukan jodohku, sejauh mana kau mengejar kau tetap bukan jodohku. Aku mengharapkan agar kau mengerti  keadaan aku...

No comments:

Post a Comment